22 Ağustos 2015 Cumartesi

KGBT 14.Tur || Merve Deniz - Yalnızlık Cesaret İster | CAST

Merhaba Millet !
Gurmeler yine iş başında !
Bir turdan daha hepinize selamlar :)
Çıktığı günden beri konusu ve kapağıyla ilgimi çeken kitabın turunu yapmak hele hele birde castını çalışmak nasip olacak deseler inanmazdım .
Ama gördüğünüz gibi Tur bizim Cast benim <3

Gelelim karakterlerimize ; 


“Arel’in hayatında daha fazla ne olabilir ki?”
Genç adam içerlemişti bu soruya. “Neden? Çok mu sıkıcı bir insanım?”
“Çok içine kapanık bir insansın.”
“Ya da öyle görünüyorum.”
“Hayır, öylesin. İşyerindekilerin aksine, daha fazla başarılı olmak için değil, kendinden kaçabilmek için çok çalıştığını düşünüyorum.”
“Kendimden kaçabilmek için mi?” dedi genç adam Rüya’nın cümlesini tekrar ederek.
“Evet.”
“Bunu neye dayanarak söylüyorsun?”
“Çevrende süregelen hayatı küçümser gözlerle tepeden izliyor gibiydin. Ama bazen korkuyordum bu tavrından.”
“Neden?”
“Kimse yaklaşamasın diye kendi üzerine ördüğün o yüksek duvarlar eninde sonunda ruhunun her bir yanına çökecek diye. Herkes senin çok rahat ve umarsız göründüğünü söylüyordu, hatta duygularını aldırdığını söylemişti bir gün biri. Ama onlar benim gördüğümü göremiyorlardı.”

“Onların göremeyip senin gördüğün neydi?”
“Gözlerinin ardına gizlediğin kırgın adam.”



“Döneceğimi söylemiştim” diye fısıldadı Arel.
“Bende sana gelmemeni söylemiştim”
“Ben çok üzgünüm. Gerçekten özür dilerim Rüya. Ama inan”
“Hiçbir şey söyleme” diye bağırdı Rüya. “Duymak istemiyorum. 
Hayatımdan defolup git”

Arel başını öne eğip gözlerini yakan hüznünü saklamak istedi.
“Beni dinlemelisin”
“Neyini dinleyeceğim ha? Beni tek başına bırakıp çekip gitmeni mi? Korkaklığını mı? Kalpsizliğini mi?” genç kız artık gözyaşlarına hâkim olamamıştı. “Hiçbirini bilmek istemiyorum. Senin gibi bir yalancıyı sevmektense acı çeke çeke ölürüm daha iyi”

“İyi misin Arel?” diye sormuştu Natali. Arel cevap verememişti bu soruya. Natali onu bir süre süzdükten sonra genç adamın kasılmış bedenini gevşetecek kadar sıcak bir tebessüm yerleştirmişti yüzüne.
“Çok ıslanmışsın. Neden arabaya gelmiyorsun? Ben olsam yıldırımlar düşerken orada dikilmezdim.”
Onu tanıyan hiç kimsenin bilmediği bir yanından tutmuştu Natali. Arel o andan sonra her geçen gün yakınlaşmıştı genç kıza. Ders notları iyileşirken mesleğini sevmeye başlamıştı. Çok geçmeden aynı evi paylaşmaya, gelecek planları yapmaya başlamışlardı. Arel ömür boyu Natali ile olmak istediği konusunda çok kararlıydı. Onu seviyordu. İki yıl sonra yirmi üç yaşına bastığında onunla evlenecekti. Her gece üzerinde çalıştıkları savunma projesini iyi bir rakama satarlarsa dünyayı gezeceklerdi. 




''Ümit!'' dedi İnci sesine keskin bir ton vererek, ''Sadede gel.''
''Şu sinirli halini hiç sevmiyorum''derken kıkırdadı Ümit. Bir kaç saniye sessizliği dinledikten sonra, İnci'nin hiç havasında olmadığını anlamıştı. ''Neyse. Arel Bozan gittikten sonra yerine jet hızıyla biri transfer yapılmış. Duyduguma göre Arel ile aynı okuldan mezun bir kadın gelmiş. Adı neydi? Dur bir telefonuma bakayım , not etmiştim.''

''Tamam.'' dedi İnci sabırsızca.
''Natali , Natali Benediktova''
''Natali ne ?''
''Aynen okunduğu gibi yazılıyor. BE-NE-DİK-TO-VA''

Genç kadın düşünceli gözlerle ismi not ettiği kagıda baktı.''Benediktova...Bu soyadı bana hiç yabancı gelmedi.''

Ve castımız biter .
Umarım begenmişsinizdir :)
Turumuzun son günü yorumda görüşmek dilegiyle ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder