28 Ağustos 2013 Çarşamba

Mezarla Randevu - Jeanine Frost kitabını okudummm :) Fantastik kitap CAN'dır :)


Her kitabın yazılması zordur ama fantastik BENCE en zorudur :) Vampirler hakkında sayısız kitap yayınlansa da okuduğum hiç bir kitaptan benzerlik bulamadığım en iyi kitap sendin MEZARLA RANDEVU ! 




Biz okuyucular her ne kadar Kedicik desek de serimizin adı Gece Avcısı Serisi ..


1.kitap : Mezarla Randevu
2.kitap : Tek Ayağı Mezarda
3.kitap : Mezarın Dibinde
4.kitap : Mezara Mahkum 

Ancak Gece Avcısı Dünyası olarak 'da 2 kitap çıkmıştır. 
Bu kitaplar tamamen yazarımızın bizi Bones aşkından hemen koparmaması için çıkardığı kitaplardır :)

1. kitap : Kızıl Damla
2.kitap : Sonsuz Karanlık

Kitabın benim fotograflarıma yansıması :)





Mezarla Randevu Yorumum


Sanırım Agustos ayı benim için fantastik hissi veriyor ve ben fark etmeden bir bakıyorum ki fantastik okumaya başlamışım. Çok ucuza ikinci el olarak aldığım Gece Avcısı ve Gece Avcısı Dünyası serisi 'ne Mezarla Randevu ile başlamış bulunuyorum. Vampir kitapları kesinlikle artık tarzım değil diye düşünüp kendimi başka türlere yönlendirmeye çalışıyordum. Çünkü artık her vampir romanı bir diğerinin kopyası niteliğindeydi. Ancak Gece Avcısı kesinlikle Yetişkinlerinde keyif alarak okuyabileceği bir roman (Karakterimiz liseli ve biyoloji labarotuarında degil :) )
Karakterleri tanıtmak gerekirse ; Catherine kısaca Cat ; Bones'in deyimiyle Kedicik. Kendisi yarı vampir. Annesine bir vampirin tecavüzü sonucunda oluşan bini bebegimiz tabiki annesinin doldurmasıyla Vampir avcısı Cat .. Bones ile tanışana kadar ki bence aşık olana kadar(Çünkü Bones'imi bile öldürmeye çalıştı ) tüm vampirleri öldürmek için yemin etmişti. Vampirlerin hiç birinin masum olduğuna inanmıyordu.  Diger karakterimiz ; Bones ..Kendileri tam bir vampir . Arayabileceğiniz her harika özellik onda ki Tam bir Türk Erkegi . Kıskanc ve sahiplenen ama o bunu vampir kanı  diyor .. Yanlış Türk erkeğinin kanı bu Bones :)

Tabi Bones kediciği görür görmez etkilenir .Cat basit bir kızdan öte korkusuz ve bir vampire özellikle kendisi gibi yaşlı bir vampire kafa tutabilecek kadar cesurdur. Bones ; Cat 'den hemen ayrılmak istemez ve anlaşma yaparlar. Bu anlaşmanın sonucunda Cat tüm kadınlıgını kullanıp vampirleri yakalıycak ve Bones'le beraber öldürme şerifine erişicekler. Ama Cat bu anlaşmayı yaparken unuttugu birşey var ..Bones'in tahta kazığı kalplerine geçirmek istediği kişiler hem devletle hemde kendi içerlerinde güçlü bir cevreye sahipler . Tüm genc kadınlara tecavüz etmeleriyle de ünlüler. 

İşleri hiçte kolay değil hele birde Cat'in annesiyle hiç ama hiç kolay değil ..

Gerek espirili dili , gerekse kitabın olay örgüsü bakımından kesinlikle fantastik sever ve sevmek isteyenlere şiddetle tavsiye edebileceğim harika bir seri .. Bakalım diğer kitaplar nasıl olacak :)

Bekle beni Eylül ayı ve bekle beni TEK AYAĞI MEZARDA :) 

Kitaptan Alıntılar 
 
***
''Baştan başlayalım tatlım. Eger vampir öldürmede gerçekten iyi olmak istiyorsan, önce onlarla ilgili daha çok şey bilmen lazım. ''

Kayaların üzerinde karşılıklı oturuyorduk. Hayatımın en garip anlarından biriydi sanırım; bir vampirin karşısında oturmuş ondan vampirleri nasıl öldüreceğime dair tüyolar alıyordum. 

***



***

''Senin en çok kalbini istiyorum. Diger herşeyden daha fazla. Kesinlikle haklısın, onu elde edene kadar durmayacağım.''

***
Ayağımın dibindeki cesede bakıyordu. ' Onu da mı? ''
Utangaç bir tavırla başımı salladım. '' Üzerime atladı.''
Bones yüzüme baktı.''Sen bir kadın değilsin. '' dedi sonunda. ''Sen, Kızıl Azrailsin! '' 


Keyifle okumanızı dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder