20 Ekim 2016 Perşembe

DİDEM DUYGU DEMİR | KORE'DEKİ ÇATI KATIMDAN SESLENİYORUM KİTAP YORUMU


Herkese kocaman selamlar :) 
Evet yaklaşık 1 senedir blogumla ayrıldık ancak geri dönüşün muhteşemliği ile karşınızdayım. 
Uzun zamandır beklediğim hatta MENDİREK YAYINLARI sürecinde bu Kore-Türkiye aşkı ne zaman kitap kokucak diye yazarıyla iletişime geçtiğim kitap EPHESUS YAYINLARI kalitesiyle bizlerle buluştur. 


Günde en az 2 kez instagram profiline girip sayısız like bırakırken; yazılarını,aşkını, gezilerini "acaba bugün nerede? " diye merek ettiğim Duygu_dd 'nin kitabı ellerimde. 

Bir Kore gazisi torunu olarak ciddi bir Kore hayranlığım olduğunu pek çok insan bilir . Ee...hayallerimin ülkesi ve şehrinde yaşayan Duygu 'ya hayranlığım çok da şaşılacak birşey olmasa gerek. 
Bende madem Kore'ye gidemiyorum diyip 2013 Eylül ayında “İstanbul-Gyengju Dünya Kültür Expo 2013” gitmiştim bununda notunu geçmeden edemezdim. :) 



Gelelim kitabımıza ; 


Yazar , Dong Ho yani çokoprensi ile nasıl tanıştığını anlattığı ancak bunu direk ''merhaba sen benim hayatımın aşkısın '' olarak değil de, yaşadığı bitmiş bir aşkın kendisinde yarattığı ruhsal süreci espirili  bir dille aktardığı ilk 100 sayfa benim kitapta en begendiğim noktaydı. Şuan her kim kendi aşkını kaleme alsa direk kendi ile başlayıp 50.sayfa da ölüp dirildikleri aşklarına kavuşuyorlarken bu kitapta bunun minicik bir kırıntısını dahi bulmanız pek mümkün degil. Tamamen her sayfada aaa! işte benim ayrılık sürecim diyip o zamanları hatırlayıp gülmenizi sağlayan diliyle sizinle konuşuyormuş hissi bırakan enfes bir kitaptan bahsediyorum size :)

Direk Kore de geçmemesi genel olarak bir Koreli erkekle bir kızın ilişkiye başladıklarındaki ilk süreçlerindeki farklılıkların anlatıldığı bir ilerleme vardı. Dong Ho'nun Duygu'nun hızlı adımlarını hep nazikce durdurmaları, bozuk türkçesi ile aşkını belli etme çabaları , hele o bizim Türklerde olmayan romantizmi yok mu :) 
Bir Dong Ho ya bakıyorum bide Türk erkeklerine ''Oldu o zaman! buda bizim hayattaki şansımız'' demekten başka bir yol kalmıyor. 


Kapağından ,iç dizaynına kadar bayıldığım hele Duygu'nun Çatı Kuralları kısımınındaki detay bölümler beni daha da benden aldı. Yakından Tüyap Kitap Fuarı dayanabilen fuara dayansın dayanamayan bence hemen alsın . 
Sonuna kadar övgüleri hak eden benim unutulmaz kitaplarımdan :)
Ps : 2. kitap için çok bekletmeyen yayınevi ve yazar rica ediyorum .
Sabırsız Okur 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder