5 Ağustos 2015 Çarşamba

KGBT 13.Tur || TEKLİF - Emily Snow | YORUM


Selam herkese:)
Gurmeliğimi yaptım yazarımızı ve serinin tüm detayları bir önceki postta yayınladım.
Şimdi likörlü-çikolata tadındaki kitabımız Teklif'in yorum zamanı :)
Yazar ve Seriyi Tanımak için TIKLAYINIZ *.*




Kitabı elime aldığımda nedense içimde bir okuma begenmezsin ,klasik bir konu ... gibi şeytan ile mücadeleler versem de başladığımda tüm bu düşüncelerim saniyesinde silindi. Ne bekledim neler nelerle karşılaştım. 


En sevdiğim huyum olan kitap hakkında hiç birşey bilmeden Pat diye okumam olsa gerek. Çünkü okurken ''inanmıyorum !'' ''yok şimdi bu olur '' ''aman olmadı ee neolcak'' dedirtmesi.
Emily Snow kaleminden çıkan bu kitabımızda işte bana tüm bunları yaşatmaya yetti.

Sienna ve Lucas'ı ilk 15 sayfa hiç sevmedim. Çünkü Yazar tanıtımına baktıysanız bu kitaptan önce (0.5 ) lik mini bir novella tadında kitabı oldugundan bahsetmiştim. Bu yüzden bana çok eksik noktalar hissettirdi. Okudukça aslında o kitaba çok gerek olmadığını da fark etsem de isterdim o buçuk kitabını ...
Evet ! bu kitap tam likörlü çikolataydı.
Çok yerseniz hafiften mayıştıran , içinize sıcaklıklar kaplayan ve tüm mutluluk hormonlarınızı çalıştıran bir kitaptı.


Bana bu sözleri söyletenin Lucas'dan başkası olmadığını da kabul etmem gerek :)
Kitabı anlatırken aşagıdaki alıntının aslında kitabımızın içine ait en büyük spoiler olduğunu söyleyebilirim. 


''Seni elde ettiğimde ne yapmayı planladığımı sormuştun?''
''Evet?''
''Seni hiç bırakmayacağım . İki yıl öncede yapmam gereken buydu''




Sienna ve Lucas tam iki yıl önce karşılaşmış ve Sienna , Lucas'ın feşist davranışlarından korkarak kaçmıştır.
İki yıl sonra...
Sienna ya kardeşi Seth'in açtığı telefon tüm kitabımızdaki maceranın başladığı noktadır.
Çünkü Sienna'nın tek ailesi olan babannesinin evi ünlü bir rock yıldızı tarafından alınmak üzeredir ve bu Rock yıldızımızda Lucas Wolf 'dan başkası degildir.
Sienna ; Lucas'ı adliyede gördüğünde aslında hiçbir zaman kapanmayan meselelerinin yeniden hatırlanacağını düşünmezken Lucas için hiçbirşey o kadarda basit degildir.
Çünkü kimseye ''HAYIR'' diyemeyen bu genç kadın tüm hayırlarını Lucas 'da kullanmış ve buda onun için bir ilk olmuştur.
Lucas bu sefer genc kadının kendisi için çıldırmasını ister . Hem asistanı hemde güzeller güzeli kardeşi Kyle ile bir plan yapar ve Sienna ile başbaşa kalabileceği bir mekan ayarlar.

Sienna ve Lucas iki yılın sonunda ilk kez yan yanadır ve Lucas'ın düşünceleri hiçte masum değildir. 


''Sana baktığımda tek istediğim şey elime bir cetvel alıp seni masaya dayamak ve...''
Ellerimle kulaklarımı kapadım. ''Tamam yapacağım.''



Lucas'ın istediği Siennanın onun için hayırlarını evete çevirmektir.
Bu yüzden aklına gelen ilk fikri ortaya koyar.
10 gün asistanlıgına karşılık Ev senindir!

Sex kesinlikle Sienna yalvarmadığı sürece ise yasak olan ilk maddedir.

Eee.. Lucas bu Cin işkencesi göbek adı olsa yeridir.
Sienna'yı hem itip hemde kendisini çekerek deliye çevirmekten zevk almaz mı ?
Tabi ki alır *.*


Eeee... Gerisini siz tahmin edin o halde benden bu kadar ...


Şimdi gelelim SPOİLER kısmına

*Lucas'ın içindeki o küçük çocugu okuduktan sonra benim gibi ısırmak istediyseniz;
*Sam denilen o eski eş bölümünde saç baş yolduysanız
*Sienna'nın yeniden Lucas'ı terk ettiğinde '' yaaaaaa'' diye tepki verdiyseniz
*Lucas'ın o egzotik piyonadaki müzikten aşk şarkısı yaratması karşısında ağzının :0 diye açıldıysa

Kader ortagımsınız :) 


Serinin 1.5 olan kitabını Novella'dan rica ediyorum. Her kitabını mutlaka çıkarmalı.
Tadımlık bir seri güzel bir seri ...
Tavsiyemdir.
Bol Keyifli okumalar 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder