2 Eylül 2014 Salı

3. Mimlenmem ! Çikolata ve Kitap uyumu için hazır mısınız ? O halde buyrun



 
Sevgili Şimdi Yazma Zamani 'na çok teşekkür ederim :)
Böyle tatlı bir mim olamazdı .

Sabırsızlanıyorum bu yüzden hiç uzatmadan bu tatlıların tadına bakıp kitabı seçelim mi ? 

 
Bitter çikolata:,
 Karanlık konulu bir kapağı olan kitap (taciz, ev içi şiddet, tecavüz, yalnızlık, zorbalık, ölüm vb.) ?
 
- Bitter diyince aklıma direk Alexandra Cavelius kaleminden çıkan Leyla 'dır kuşkusuz. Toplama kampında yapılan zulümleri bir bir yaşatan bir kitap. 
 

 Beyaz çikolata: En sevdiğiniz hafif ve mizah içerikli kitap?
 
-Sanırım benim okumaya bayıldığım tarzdır mizah içerikli olan ve tamamen kafamı dağıtması için okuduklarım.

Pucca ve Beni Hatırladın mı ?  sizi seçtimmm ! 
 
 

 

Sütlü çikolata: Çok konuşulan reklamı yapılan ve okumak için öldüğünüz kitap?
 
-Dex kitaptan çıka Hep Seni Bekledim ve Duvarların Dili Olsa ...
Eger biraz daha sizi okuyamazsam gözlerim açık gider! 
 
 
 

Karamelli çikolata: Okurken içinizi eritip bir tuhaf hissettiren kitap? 

-Fatma Erdek - Melekler Zamanı  Cecelia Ahern - Keşke Beni Görebilseydin

kitap isimlerini söylemek bile yeter benim için.
 
  
Kinder sürpriz çikolata: Son zamanlarda sizi şaşırtan bir kitap ?

-Yaralı (Aspendos Yayınları ) ! hatırlamak bile beni çileden çıkarıyor. Böyle saçma bir kitap okumadım. 
 
 
Snickers: Hakkında kafayı yediğiniz kitap?

-Beni kolay kolay bir kitap kafayı yememi sağlamaz ama hafızamı zorladığımda Fırsatçı kitabında ki O kızıl şeytanı bogmak istediğim bir dönem yaşamadım değil :)
 
 
 
Marşmelovlu sıcak çikolata: Okurken sizi rahatlatan bir kitap?

-Şuan ki bulundugum depresif halimden beni kurtaran Bitli Pileyboy - Arzum Uzun 'u size takdim etmekten gurur duyarım :)
Dur dur hemen bir alıntı da yazıyım tam olsun :) 


Ne zaman bir adam gözümün içine baka baka
''Ben onlar gibi degilim...''
teranesine başlarsa,
emin ol,
onlardan bin beterdir.
 
Çikolata Kutusu: Okuduğunuz hangi seride bol çeşitlilik ve herkese göre olabilecek bir şeyler vardı?
-Kuşkusuz ; Anita Black serisi ...


Acı biberli çikolata: Son zamanlarda okuduğunuz en acıklı kitap?
-Umutsuz kitabı gerçekten duygusal bir boşluga girmenize neden olacak
 
Ekstra olarak bir soru daha ekledik. En Sevdiğiniz Kitap ve Çikolata?
En sevdiğim çikolata Milka -Üzümlü -fındıklı 
En sevdiğim kitap :Ama bu bana yapılmaz ki çok zor oldu bu soru :( 
Son zamanlarda okuduklarımdan seçiceğim 3 kitap

1.Aylardan Aşk
2.Cennetin Rengi
3.Bana Dokunma


Benim mimlemelerime geldii sıraa !

 İlleKitap , Dracula's House sizi seçtimm !
Bıkın benden artık diye :) 

1 yorum:

  1. Bende Duvarların Dili Olsa ve Hep Seni Bekle'yi almadan ölürsem DR'da ruhum sürünür artık. Bir de Yaralı'yı okuduysan beğendin mi? Ben almak istiyordum ama elim gitmedi aslında, ikna edilmeye ihtiyacım var fuar için listemde olsa mı olmasa mı karar veremiyorum. Bu arada Book Challenge Tag için seni mimledim linkten ulaşabilirsin :)
    http://kitapdedikodusu.blogspot.com.tr/2014/10/mim-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil