26 Ağustos 2014 Salı

İlk Mimlenmem ve harika bir etkinlik seçimi ( Çok Şanslı oldugumu söylemiş miydim ? )



Dracula' House tarafından ilk Mimlenmemi yaşıyor ve bu heycanı bana yaşattığı için ona ve bloguna çok teşekkür ediyorum .

Daha uzatmadan Kitaplığımın nadide eserlerinden -ki hepsi benim bitanelerim ama etkinlik nedeniyle sadece EN BEGENDİĞİM KAPAK GÖRSELLERİNİ sizlere sunuyorum :)

1.  Asla Bir İskoçyalı Sevme - Maya Banks

( Bu nasıl mümkün olacaksa )

2. Annem Gibi - Justıne Levy

3. Araf - Jamıe Mcguire 
(Senin kapağına da sana da aşığım ) 

4.Karpuz - Marıan Keyes
(Benim favori yazarlarımdandır. Her kitabını tavsiye ederim.)

 5.Pabucumun Ajanı - Asude



6.Hırsız - Tarryn Fısher



7. Düğün Hediyesi - Lucy Kevın


8.En Karanlık Zevk - Gena Showalter


9.Çirkinin Aşığı - Elizabeth Hoyt



10. Cennet Gibi - Julia Quınn

Peki ben mi kimleri mimledim :)
Taadaaaaa !


Yamak Dan

sevgiler ve saygılar :) 


3 yorum:

  1. ahahhahah zorla kendimi mimlettim sanırım :))) o zaman pek bi yakında diyelim Busem :)

    YanıtlaSil
  2. Eneeem buyuk kismi ayni bebegimm kitaplarimizinn :) ve sevgili ruya kiz'im bends bekliorumm merakla :)

    YanıtlaSil
  3. Buse'cim mim için teşekkür ederim :) Aynı olmasın diye çok uğraştım ama birinde pişti olduk yine de :)

    YanıtlaSil