24 Mayıs 2014 Cumartesi

Sudan Gelen- Emrah Güler şuan sıkı takip ettiğim yazarlar arasına girmiş bulunmakta.


Kitap Arka Kapak Yazısı 



Süper kahraman olduğunuzu öğrenseniz ne yapardınız? 


"Süper kahraman olduğunu öğrenmeye kimsenin hazır olduğunu sanmıyorum. Ben ise çizgi roman okumayı, süper kahraman filmlerine gitmeyi hayatından özenle uzak tutan birisi olarak daha da hazırlıksız yakalandım. Hâlâ ara sıra kendime bir süper kahraman olduğumu, dahası süper kahramanlar arasında da özel bir yere sahip olduğumu hatırlatmam gerekiyor. Nasıl oldu da benim gibi akılcılıkla var olan, şüphecilikle beslenen bir bilim kadını, kurgusuna bile tahammül edemediği bir dünyada buldu kendini? Yardımcı doçent, sevilen ve sayılan akademisyen Nehir Nadir, nasıl sevilen ve sayılan süper kahraman Fiyonkmer'e dönüştü?" Yazar Emrah Güler'in popüler kültür tutkusu, üç yaşında Snoopy ve televizyonla tanışmasıyla ortaya çıktı. Şeker Kız Candy, Dallas ve Zagor'la büyüdü. Eğitimini vampirler üzerine bir tez yazarak tamamladı. İlk kitabını kimsenin anlamadığı Lost üzerine yazdı. Kendisi de Lost'u pek anlamadı. Gene de yazmaya devam etti. Çizgi roman okuyor, film izliyor, dizi izliyor. Bir yandan da yazıyor. Hâlâ süper gücünün ne olduğunu anlamaya çalışıyor.(Tanıtım Bülteninden)

Sudan Gelen Kitap Yorumum 




Çok zekice yazılmış , bir türk yazar fantastik yazamaz diyenlere en iyi örnek !
Kitap baştan sona çok dogru seçilmiş bir konu ve anlatıma sahip.
Kitabın sonu ise tam bir kalp krizi sebebi !
Yine olsa yine okurum diyebileceğim sürükleyici kitaplardan ...
Bir anda , bunca zamanınızı aşk ve kariyer üzerine kurup Üniversitede ögretim görevlisi olup sonra ise birde başınıza Süper Kahramansınız diyen bir Müdür Rektörü çıkarsa ne yaparsınız ?

Üniversite Rektörünüz hele hele Süperman olsa! Uçma yeteneğine sahip olsa mesela ?Çevrenizde , ögrencileriniz arasında da süper güçlü çocuklar olsa ! Eminim hayatınız eskisi gibi olmaz. Ve Evet Nehir'inde hayatı eskisi gibi olmadı . Aristo yani Murat ile çok güzel bir ilişkiye sahip olan Nehir , süper güçlere sahip olduğunu ögrendiğin de hiç birşey onun için eskisi gibi olamadı . Çünkü gücü çok özeldi ve ona ihtiyaçları vardı. Nehir şekil değiştiriciydi tam anlamıyla kontrol edemese de . Ancak Kerem Hoca (Süperman'imiz ) onun için herşeyi en başta planlamıştır . Çünkü o süper kahramanları keşfeden egiten de bir hocadır. Nehir'e yardımcı olması için okul ögrencilerinden Sinan'ı görevlendirir . Sinan; yer değiştirebilen , istediği zaman istediği yerde olabilen bir güce sahiptir. Nehir'i süper kahramanlığa alıştırır. 

Beyoğlu’ndaki süper kahraman barı Gilgamesh’e götürür ve burada gizli kalmış bir sürü süper kahramanla karşılaşır . 
Örümcek kadın Asena , Dogrucu, Burç değiştirici, Alkol dozunu artırabilenler ve şuan aklıma gelmeyen neler neler :)
Nehir güçlerini kullanmaya başladığında ; Kerem Hoca ondan bir yardım ister . Selma ve Demir Atakan çiftleri tüm süper kahramanları medyaya söyleyecektir ve bunu engellemeleri gerekmektedir. ! :)

Nehir'in ilk süper Kahramanlık rolü böylece başlar .


Aristo (Murat ) ile ilişkileri kötüye giden Nehir'i bekleyen sürprizler sadece buda değildir !

Okumanızı Tavsiye edebileceğim kitaplardan :)
Keyifli Okumalar Dilerim.

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende Bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Takibe aldım bende :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. merak ettim doğrusu :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil