28 Mart 2014 Cuma

Acıtan Güzellik - Georgia Cates Kitabının yorumu.. Serinin 2. kitabını istiyoruuuuummm !


2014 baya kitaplarla dolu dolu geçiyor gerek alım gerek okuma olarak. Mart Ayımın okunan kitaplarından biri olan Acıtan Güzellik sizi tutkunun , arzunun ve aşkın her boyutuyla tanıştıracak.

Kitabın tam anlamıyla içeriğini anlatmadan  azcık karakterlerimizi tanıyalım . 




 Laurelyn Prescott

Aşka inanan
Gelecekte harika bir yuva kurup , anne olma hayalleri olan
İlişkilere ciddi bakan
22 yaşında
Zengin sayılmayan
Çekiçi
Güzel
Müzisyen
ve spor olarak direk dansı kullanan bir kadın ^.^



Jack Henry McLachlan 


Aşk nedir bilmeyen,
Günlük haftalık anlaşmalı ilişkiler yaşayan
29 yaşında
 Zengin
Romantik
Centilmen
Yakışıklı oldugunu söylememe gerek yok herhalde
Ve inanın bu adama takım elbise çok yakışıyor ^.^







Kitabımız üçleme olup 2.kitabında final olduğu ancak devam isteyenler içinde ek yayınlanacak bir kitabın daha olduğu söyleniyor :)

Orjinal kapak görsellerini de görelim :) 
 



Kitap Arka Kapak Yazısı

Üç ay sürmesi konusunda anlaşmıslardı... Ama aşkları sınır tanımayacaktı.

Jack McLachlan nam-ı diğer Mağara Adamı, Avusturalyanın en gözde bekârlarından milyoner bir şarap üreticisiydi. Başarısı, ünü ve zenginliği, romantik ilişkilerini karmaşık ve sorunlu bir hale getiriyordu, bu yüzden basitliği seçiyordu: isimsiz, kısa ilişkiler.
Bu onun oyunu ve kurallarıydı. Ta ki Laurelyn Prescott hayatına girene kadar.

Ateşli oyunun kuralları değismek zorunda kaldı, çünkü genç kadın öncekilere hiç benzemiyordu. Amerikalı nefes kesici müzisyenle iliskisi basladığı andan itibaren Jackin ayakları yerden kesildi. Hiçbir sey planladığı gibi gitmemeye basladı ve Jack kuralları birer birer kendi elleriyle yıkmak zorunda kaldı.

Ve Laurelyn, mümkün olmayanı, mümkün kıldı.
(Tanıtım Bülteninden)




Acıtan Güzellik - Georgia Cates
Yorumum


Bu kitapta ne ararsanız var !
Tutku Var !
Umutsuzluk Var!
Çaresizlik Var!
Arzu Var !
Şehvet Var !
Masumiyet Var!
Ama en önemlisi bir çok önemli yerde editör hataları VAR !

Kitaba karşı sitemimi dile getirmeden edemeyeceğim. Kitabın içerisinde bir çok kelime ve anlam bozukluklarıyla karşılaştım .Kul yapısıdır olur hata dedim ancak Jack 'in konuştuğu bölümlerin Laurelyn diye yazılmasını affedemem . Hiç yakıştıramadım bunu sana Dex Plus. 

Bu benim kitaba bakışımı değiştirir mi ?
Tabiki HAYIR !

İlk başladığımda çok ciddi bir erotik romance olduğunu düşündüm ve eyvah ! bu kitap nasıl bitecek dedim. Düşündüğümden çok farklı bir şekilde farklı bir sonda kaldı. İkinci kitap nerede ? nerede ?

Jack ve Laurelyn bir anlaşma yapmışlardı. Birbirlerinin isimlerini bilmeden 3 ay geçirecekler ve 3 ay sonunda geri dönmemek üzere ayrılacaklardı. Laurelyn buna pek sıcak bakmasa da arkadaşının da aklına girmesi sonuçu kabul edip Jack ile üç ay geçirmeyi kabul eder.
Ancak Jack 'in ona karşı olan ince düşünceleri ve nezaketi ;
Laurelyn 'in babası hakkında ki geçmişi...
İkisi arasındaki bağın anlaşma dışına çıkmasına neden olur.  




Jack 'in Laurelyn 'a karşı korumacı yaklaşımları ve birbirinden romantik sürprizleri
sizin bile erimenize neden olacak.


Kabul etmek gerekirse Jack Henry 'imizin annesi de bizim erkek karakterimizin gözünü açtı . :)
Peki herşeye rağmen 3 ay sonra ne oldu?
Laurelyn geçmişindeki problemlerle nasıl yüzleşti?
Gerçek kimliklerini ögrendiler mi ?
Peki bu aşk mutlu sona ulaşacak mı ?

İkinci kitabı sabırsızlıkla bekliyorum diyebilirim .

Dipnot: Dediğim gibi çok ciddi +18 bir kitap olmadığını tekrar belirtmek isterim.

Şimdiden bol keyifli okumalar dilerim ^.^


7 yorum:

  1. Şu sıralar okuduğum serilerle konu olarak örtüşüyor. Sanırım listeme ekleyeceğim bir serim daha oldu. Teşekkürler yorum için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim .Yorumuma güvendiğiniz için. Begeniceğinize inanıyorum şimdiden bol keyifli okumalar dilerim :)

      Sil
  2. Kuduuuuu sen hangi ara aldin da okudun bi de bana haber etmedin bakem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecen masada berfime diyordum ya . Osman saolsun gecen bi dunya aldık Dexleri :-) Tez oku teeeeeeeeezzz :-)

      Sil
  3. yaz başı satışa çıkacak denilen iki kitap serisinin devamı var biri sana kapıldım biride acıtan güzellik ama maalesef hala ikiside yayınlanamadı nedense..geriliyorum kitap beklerken..yayınevleriyle konuşuyorum yakında diyolar ama hala bi kıpırtı yok :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef iyi dediğim yayınevleri bile bu seri olaylarında kendilerini bozmaya başladılar :( Büyük hayal kırıklıkları yaşıyorum . Acıtan Güzellik nerede nerede neredee Dexx ? Ben ve üyelerimm bekliyorrrr duy sesimizi

      Sil
  4. Berbat ötesi bir seri ... heryerde sevisilir mi ya sacmasapan olmus seksten baska birsey yok kitapta asiri baydi... kitabin edebi hicbiryeri yoktu.yazim hatalariyla dopdoluydu... ayrica jack ve laurelyn arasinda olan diyaloglar cok basitti konu kliseydi kisacasi cok kotuydu ... gozlerime yazik valla

    YanıtlaSil