18 Aralık 2013 Çarşamba

Fatih Murat Arsal - Şahane Gelin kitabına yorumum sizlerle .. Osman sen bu Gülay'a neler yaptın diyorum . Başkada bir şey demiyorum.


Zoraki Koca serisinin ilk kitabı olan Şahane Gelin kitabının yorumuna Hoşgeldiniz ; 

"Erkekler biraz kördür. Görmektense duymayı yeğlerler..."

Diyerek yorumumuza hazırlanıyor ve bu Osman okuyanını ne hale getirdi okuyacak olanını ne hallere getirecek diyerek cümlelerime devam edeceğim :)

Küçük Birer alıntılar ;



***



Günümüz aşk romanları yazarı Fatih Murat Arsal yine sizi bambaşka bir aşk serüvenine sürüklüyor. Osman ve Gülay ile tanışmaya hazır mısınız?

Kitap nikah masasında verilen zoraki bir Evet ile başlayıp büyük nefretle ilerleyip kaçınılmaz bir aşkla sonlanıyor.  Osman'ın sert tavırları Gülay'ın yumuşak ve naif duruşuyla karşılaşınca eski Osman olmaktan vazgeçiyor. İyi kalpli, masum , savunmasız Gülay 'a yapmadığı şey kalmayan Osman yinede Gülay'ın aşkını kazandı ya ben başka ne diyeyim :)

Sayfa sayısının gözünüzü korkutabileceğini düşünsem de en fazla 3 saat dayanabilecek bir kitaptan bahsediyorum şuan :) Bırakmanın imkansız olduğu ve okurken yanınıza içecek ve yiyeceginizi almamayı unutmamanızı tavsiye ederim :)

Kitap başlar başlamaz bu Osman var ya Osman bir tutturdu boşanmaya boşanacağım da boşanacağım . :) Beni cileden çıkardı ''Boşan da Gülay'ı kapsınlar ''dedim sonra sanırım duydu  Gülay'ı kıskanmaya başladı . Ah Osman'ın kıskançlıkların erimemek mümkün mü ?
Okuyanlar bilir Osman'ın kıskançlıklarını ve sert tavırlarını .
Gülay'ın çektiklerini . Kızı kovup sonra gel diyen , seviyor görünüp sevmiyorum diyen , ne kıskanacağım diyen ama kıskançlıktan ölen Osman...

''Boşanacağım'' senden diyip ''Tabiki benim yanımda uyuyacaksın ''diyen adam Osman ..
Gülay ise ne dese susan , suçsuz dünyasında suçlu olan , Osman'ı ilk gördüğü günden beri aşık olan caresiz kızımız :)

Sizce de çok zor bir aşk değil mi :) Hayır Osman çok zor bir adam ah be Gülay yaktın kendini dedim dedim sonunda bende Osman sen nasıl romantik birisin diye yandım tutuştum :)

Gülmek, kızmak , hüzünlenmek , aşık olmak için tez okuyun derim .. 


3 yorum:

  1. Coook guzel harika bir kitap okurken heyecandan nefes alnayi unuttugum cok anlar oldu bazen gozlerim doldu bazende guldum ama cok heyecanlandim şiddetle okunnasini tavsiye ediyorum ve serinin devamini istiyorumm

    YanıtlaSil
  2. Güzel paylaşım olmuş. Almak istediğim bir kitaptı kalemize sağlık.

    YanıtlaSil