30 Kasım 2013 Cumartesi

Obsidiyen Kitap Yorumum .. Bir Uzaylıya Aşık Oldum Anne . :)

Merhabaaaaaa ; 


Bu iletiyi size Daemon'un tüm kaba hareketlerini içime sindirip , kitabın tüm duygularını benimseyip , bir gün boyunca oturup ''NEDEN BEN ? '' , '' NEDEN DÜNYADA YOK UZAYLILAR '' diye hayıflandıktan sonra yazıyorum :)



Ama sizce de çok tatlı değil mi :)


Hemen Alıntılar ile başlayalım :)





''Hepinizin şuan yüzlerinde ki kocaman gülümsemeyi görebiliyorum  ''

(YAKALANDINIZ :) )


OBSİDİYEN KİTAP YORUMUM
Bir çok yorum yayınlandı ve bir çok kitle bu kitap hakkında bol övgü yada eleştiriler yazdı . Uzun bir sessizlikle karşılaşınca artık benimde okuma sıram geldiği anlaşıldı .

Daemon diyince tüm kızlarımızın yüzündeki o kocaman gülümseme şuan benim yüzümde de var. Özellikle bu gülümseme kitabın sonunda Daemon 'ımın ağzından olan 2 bölümü okuduktan sonra oluştu. Kitap da eksikler yok muydu bence fazlasıyla vardı ama güvendiğim ve seriyi bitiren arkadaşlarımın dediğine ben Oniks'i okumayan eleştirmemeliymişim bu yüzden seri tamamlanmadan eksikler gözüme batmıyor diyorum.
Daemon varsa alıp okunur ! Diyenlere hak veriyor muyum ahh o son sahne olmasaydı ben derdim abartıyorsunuz diye ama gerçekten DAEMON VARSA OKUNUR ! :)

Şimdi başlayalım kitabımız ne anlatıyor kısmına  ;

Katy ; 4 duvar içerisinde yaşayan , babasını kaybetmesi üzerine annesiyle taşınmak zorunda olan KİTAP BLOGGERI bir kızdır . Evet yanlış duymadınız Katy bir kitap bloggerı :)

Annesinin bu 4 duvardan kurtulması için yaptığı baskıyla arkadaş olmak için yan komşusuna gittiği  anda Daemonla karşılaşır . Daemon ki ne Daemon ! Bizim Fanus içinde yaşayan kızımızın karşısına o kusursuz fizigiyle t-sörtsüz çıkar ve kızı kovmaktan beter eder . Ee. Adamın boşuna adı Öküz değil. :)

Daemon'un kendisi Öküz olabilir ama onun dünya tatlısı ikiz kız kardeşi Dee ile Katy çok iyi anlaşır . Bu durum Daemon'un hiç hoşuna gitmez ve durmadan Dee ve Katy konuştuklarında Dee'ye ''O BİZLER GİBİ DEGİL '' diye söyler tabiki bizim Katy Daemon'a dünyanın en güzel duygusunu besler NEFRET..

Ne demişler '' En Büyük Aşklar Nefretle Başlar ''










 Katy Lisede de beraber okumaları Daemon'u da bir mıknatıs misali kendine çekmesine neden olur . Dee ile olan yakınlığı ise okulda ki  Üçüz kardeşlere bir nevi savaş acmış durumuna düşürür. Çünkü Ash Daemon'a aşıktır ..
Bu gizemli ikiz kardeşler , üçüz kardeşler okulun dikkatini üzerlerine çeker .Çünkü kimse ile konuşmazlar. Ancak Daemon ve Dee'nin gizemi yavaşca çözülür .. DAWSON ! Daemon 'un tıpa tıp benzeyen ölmüş kardeşi.
Sırlar açığa çıktıkca Daemon ve Katy daha da yakınlaşır ve ta ki Katy bela çekmeyi sürdürene kadar.. Yaşadığı olaylar Daemon'un sırrını daha fazla saklayamamasına neden olur .

Daemon Katy'i korumaya çalışırken en büyük sırrını daha fazla saklayamaz ve sonunda söyler..
Daemon ; muhteşem öküz olarak bilinen yakışıklı erkeğimiz bunlar yetmezmiş gibi bir de UZAYLI'dır. 


Şimdi daha fazla Spoiler vermeden Obsidiyen'in anlamını söylemem gerekiyor sanırım . Obsidiyen kelimesi kitabın en maceralı kısmında ortaya çıkıyor ve Daemon sonra o obsideyenden Katy'e bir sürpriz.. (söylemedimmm :) )
Obsidiyen Uzaylılarımızı Arumlardan koruyor :) 

Kitabın benim için En harika bölümü ise Daemon'un agzından yazılmış 2 bölümdü .. Taş kalpli zannettiğim adamın böyle eşsiz romantizmi beni büyüledi . Gelsin 2. kitap :) 

Serinin 2.kitabı : 


Keyifle Okuyun 2.kitabın yorum da Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder