26 Kasım 2013 Salı

Dügün Hediyesi - Lucy Kevin İçin Yorum hazır .. Arkadya Yayınları yine yaptı yapacağını !


Merhaba ;
 
Böyle tadımlık kitaplara bayılıyorum hele hele içinde aşk varsa daha da fazla okunuyor . :)
Aşk varsa o kitap benimdir <3

Kitabımız seridir ve serinin ilk kitabıdır . Ama kitap seri olmasına ragmen yarıda bitip mecburen diger kitapları okumak zorunda bırakmıyor sizi. Finali var isterseniz 2. kitap ile yeni aşklara yelken açabilirsiniz. :)


Kitabı sevdim mi evet sevdim . Özellikle herşeyin doğru dozda olması bir ayrı beni kitaba bagladı . Dediğim gibi tadımlık bir roman okumak isterseniz tereddütsüz Dügün Hediyesi derim.
Romantik -komedi ; Günümüz aşk nasıl bir tarza koyarsınız bilmiyorum ama benim için Aşk ile ilgili her tarza eklenebilir :)

Kitabın sayfa sayısının az olması beni korkutan en büyük nedendi Çünkü geçişlerin hızlı olup aralarda kitabın kopucağını düşünüyordum . Beni yanıltan kitapları sevdigimi söylemişmiydim bilmiyorum ama beni yanılttıgın için seni seviyorum Lucy Kevin :)




Bu kitabımızın erkek karakterinin ismi Andrew Kyle ; kadın karakterimiz ise Julie Delgado... 
Andrew ünlü bir şey ve kendisi yaptığı eleştirilerle bir mekanı çok rahat iflas eşigine getirebilecek kadar da sert .. :)

Julie ; kendisi iyi bir şef olma yolunda  ve klasik yemek stilinde yaptıgı yemeklerin kusursuzlugunu kullanarak açtıgı lokantaya Andrew'in gelmesiyle malesef iflas eder.

Geriye hiçbir işi kalmayınca Rose'un Köşkü isimli Dügün organizasyonu yapan bir firmada işe başlar . Herşey artık onun yapıcagı mönülere kalmıştır ve ilk iş için başvuran gelin damatın gelmesini beklerken damadın kardeşiyle karşılaşır ve o kişide sizce kim ? Tabiiiikiii Andrew ..
Ve Andrew Julie'nin mönüsünü begenmez ancak Julie 'nin yetenegini fark eder ve bu yüzden beraber mutfakta çalışmayı teklif eder. Veeee herşey böyle başlar ... :)

Julie ve Andrew kalplerine engel olamazlar . Andrew'in sundugu Tv şow'da beraber yemek bile yaparlar :)

Detay yok Detay için kitabı temin etmenizi tavsiye ederim :)


Tanrım, onu nasıl da seviyordu. Artık herkesin gitmesini beklemeli ve... Canlı yayında olmaları kimin umrundaydı ki?

Andrew sahneden karşıya geçti . Julie 'yi kollarına alıp seyircilerin ve personelin önünde onu öptü. 

(sayfa: 140)

Okumanızı tavsiye eder miyim ?
Neden biraz kafa dagıtmak istemiyorsunuz hemen koşun kitapçıya :)
Keyifli okumalar dilerim :)

1 yorum:

  1. Merhaba
    Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere…

    YanıtlaSil