6 Ağustos 2013 Salı

İlham kaynağım ''Her KALP KENDİ ŞARKISINI SÖYLER '' ile süslendim püslendim :)


                              Kitaptan bir alıntıyla başlamak istiyorum postuma ..

Bu post hem kitap hakkında bilgi hemde yeni nail artımın geliş sebebi ..

Kitap beni işte bu alıntı ile kendine bagladı. 

 ... çünkü sadece, bildiklerimizi görürüz. Hem iyilik hem kötülük alanında kendi yapabileceklerimizi, karşımızdakine yansıtırız. Sonra sevgiyi en önce, kendi yarattığımız bu görüntüye uyan şeyler olarak tanımlarız. Kendimiz, sevdiğimiz gibi sevilmek isteriz. Başka türlüsü bizi rahatsız eder. Şüphe ve kuşkuyla karşılık veririz. Dili anlamayız. Suçlarız. Karşımızdakinin bizi sevmediğini iddia ederiz. Ama belki de bizi sadece, bizim anlayamadığımız kendine özgü bir biçimde seviyordur.

Ve benim nail artım işte bu sözleri okurken yapılmaya başlandı :)


''Hayat , mutlulukla üzüntünün birbirine ayrılmaz bir şekilde geçmiş olduğu , bilmecelerle dolu bir hediyedir. Biri olmadan ötekini yaşamaya çalışan, başarısız olmaya mahkumdur. ''
Kitapta geçen her söz siz istemeseniz de sizi alıp götürüyor ve bir bakmışsınız okurken yetmiyor kitap kapağındaki çizgiler Tırnaklarınıza yansıyor :)


''Dünyada , iki ayağı üstünde sapasağlam yürüyenlerin anlamasına imkan olmayan bazı şeyler vardır. İnsanların gözleriyle gördüğünü, mesafelerin adımlarla aşıldığını sanıyorlardı. ''


''Kalbimin atışını son duyuşumdan bu yana 5894 gün geçti. Bunun kaç saat , kaç dakika olduğunun farkında mısın? Şarkı söyleyemeyen bir kuşun , açamayan bir çiçeğin ne kadar yoksul olduğunu , sudan çıkan balığın sefaletini bilir misin ? ''



Sizce de kitapta ki her söz insanı içine çekmiyor mu ? Bence bu kitabı okumam da bu kitaptan etkilenip bu nail artları yapmamda harika sonuçlar dogurdu :)

Beni muhteşem bir duygu yogunluguna büründüren kitap , Harika tırnaklarla insanların dikkatini çekmeme de neden oldu :) 



Kolay Gelsin :)


1 yorum:

  1. Beni benden aldı, sürüklendim okurken ve yetmedi, yeniden okuyorum...

    YanıtlaSil