5 Ağustos 2013 Pazartesi

Deniz Erbulak - Aşkın Ötesinde kitap Yorumum. Hey Mimarlar bu kitap sizin için .. Hey Aşıklar bu kitap sizin için de :) Bu kitap herkes için..


Benim gibi Şantiyenin içinde olan bir insan için ki Peyzaj Mimarı ve Mütaaidler  ile çevremin dolu olduğunu düşünecek olursak . Tam benim kurgum tam benim tarzım tam aradığım aşk tam gelişmesi gereken olayla bütünü diyebilirim. 

İthaki Yayınlarından Çıkan Kapak Görseli


Benim Fotograflarıma Yansıyan Aşkın Ötesinde Resimleri :)





Aşkın Ötesinde Kitap Yorumum

Bu kitabı tam 6-7 saatte okudum ve okuduğum günkü ruh halimle birleşince bana 48 saat uykusuz 2 gün hediye etti diyebilirim 

FERİT YAVUZ ♥ kendi doğrularıyla yaşayan, kaba, bir kadına baglı kalamayan, sinirli, kimseyi dinlemeyen, nezaketten nefret eden ve bunların yanında bir o kadar da yakışıklı olan bir adam..

Renan Rüyet insanları kırmaktan çekinen , doğru bildiklerini nezaket ve tatlı sözle kırmadan söyleyen, dul, yaşça Ferit Yavuzdan büyük, tam bir hanımefendi..

Yaşadıkları şehirdeki bir otel inşaatında bir araya gelen mütaaid Ferit Yavuz ile peyzaj mimarı Renan Rüyetin kaçınılmaz ve bir o kadar mucizevi aşkını konu alan bu kitap ;aşkı tüm benliginizde hissetmenizi saglıyor. Renan hanımın Ferit beyin bu kaba halinden hoşlanamayacagı bir o kadar kesinken aralarındaki bir tek benzerlik olan yanlızlıkları onları birbirlerine ölümüne bağlıyor ve bizede bu 2 aşıgı okuyup vay beeee bu adam bilee sevdiysee dedirtiyor:)Ferit Rüveyte Yavuzun Renan olan aşkı o kaba saba adamı öyle bir hale getiriyorki bir anda Renan olasınız bile geliyor.

Tavsiye kısmına gelince kesinlikle okunası ve kitaplıgınızda bulunması gereken bir kitap .. Aşkın en saf ve temiz halleriyle karşılaşabileceğiniz ve sizi derinden etkileyen bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Herkese keyifli okumalar.

Kitap Tanıtımı
Aşk mı kaderi kovalar, kader mi aşkı? Kimsenin çözemediği bilmecenin yanıtı bu romanda... Adam, kadının ipek çilesine benzer ruhuyla sarılıp sarmalandıkça, kurtulamayacağı bir aşka tutsak oluyordu. Kozasının içindeydi artık. Ya değişip içinden çıkacağı, ya kalıp içinde öleceği!.. İkisinin sadece yalnızlıkları benziyordu birbirine. Sadece yalnızlıkları fakat o da tıpatıp!.. 

Keyifli okumalar Dilerimm.. 

2 yorum:

  1. ben de bunu okuyorum ve dediğin gibi gerçekten süper hızlı akıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Sonunda çok farklı duygular içerisinde kalacaksınız :)

      Sil