18 Ağustos 2013 Pazar

Ben Bu Cicilerimi 15 TL 'ye aldımmm :)



Duydum ki Pudra Tozu Akmar Pasajı \ Kadıköy'e gitmiş . Peki ben durur muyum ?

Cevap : Hayır  :)

Gittim ve Akmar Pasajını bastım :)

İşte aldıklarım ..

1.si Muhteşem Gatsby 
Bildiğiniz ya da şuan öğreneceğiniz gibi bu kitabımızın birde L
eonardo Dicaprio'nun başrollünü oynadığı bir de filmi var :)

Okuduktan sonra film ve kitap karşılaştırması yapmayı düşünüyorum:) Ama ilk okumak lazım :)

İşte Fragmannn :)


2.si Mekanik Melek 
Ölümcül Oyuncaklar Serisiyle okuyucusunun kalbine taht kuran yazar Şimdi karşımıza Cehennem Makineleriyle çıkıyor. 3.kitabın haberini alan ben 1.kitabı Akmar'da 10 TL'ye bulunca tabi durur muyum ?
Evet durmam :)
Vee Fantastik Aşkıma yeni bir tane daha eklendi ...
1.Kitap : Mekanik Melek
2.Kitap : Mekanik Prens
3.Kitap : Mekanik Prenses 

Agustos Ayı Okunacaklara Eklesem mi karar vermiyorum :)
Merak edenler varsa hemen şimdi başlasam mı ? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder