31 Temmuz 2013 Çarşamba

Tutkulu Notalar - Oliva Cunnig Kitap Yorumum.. Bu postta ''Ateş sizi çagırıyor'' :)

 Öncelikle belirtmek istiyorum ki kitap kapağından da belli olduğu gibi +18 içeriklidir. Bunun farkına varılıp okunmasının sağlıklı olacağını düşünüyorum.


Kitabın benim fotoğraflarıma yansıması :)




Tutkulu Notalar Yorumum :)

Bir çok yorum okudum ve bir çok alıntı.. Kimisi eksik geldi kimisi çok ateşli..
Bende aklımda kalan tüm eksikleri tamamlamak için Tutkulu Notaları okudum. Hiçbir zaman +18 kitap sevmem ve kitapta gerçekten yogunluk bu yöndeyse de eleştiriden hiç sakınmam. Buna hakkımın olabilmesi içinde Tutkulu Notaları okuyup şimdi yorum yapabiliyorum. Eleştiri yapmadan önce mutlaka okumanızı tavsiye ederim.

Tutkulu Notalar kimin abarttığı gibi acayip +18 degildi sadece bazı 2 konu vardı ki gerçekten olmasa belki kitabı harika yapabilirdi. Ama unutmamak gerekir ki karşınızda bir Rock grubu var. Her konserden sonra sizin için cıldıran bir dünya kızı görseniz (ya da adamı)eminim sizde sapkın olursunuz :)
Kitabı biraz farklı incelemek istiyorum . Neden sevdim ? Neden sevmedim ? şeklinde..
Neden sevdim; Çünkü Brian grubunda hergün ki bence gün fazla her saat farklı kızla olan adamlarla bir arada ama kendisi Myrna 'yı gördü ve tüm kızları unuttu. Babasıyla olan bir dialogu vardı Brian'ın gerçekten çok duygulandım bile diyebilirim . Benim unutamadığım bir kaç cümle ve unutamadığım bir kaç sahne vardı kitapta bu da demek oluyor ki kitapta duygular da vardı.
Peki neden sevmedim ; çünkü benim aşk anlayışımı bazen şaşırttı. Brian deli gibi kıskanç ama cinsellikte Myrna'yı kıskanmıyor. Bu konuda gerçekten sapkın olabiliyor. Ya da grup üyeleri Myrna ile yakınlaştığında sadece ''Elini çek '' ''Ona yaklaşma '' gibi ikazlarda bulunuyor . Kabul etmek gerekirse de kitabın ilk 200 ve son 25 sayfası olmasa harika olabilirdi . Çünkü gerçekten bu çocukların bir derdi var ve insanın içini acıtıyor ama yazar bu kadar cinselliği keşke kullanmasaydı. 

Kitapta beni şaşırtan diğer bir unsursa ; Bu yazar bir harika .. Kalemi müthiş siz okumak istemeseniz de bir sonra ki sayfayı istemsizce ilerletiyor. Ne olduğunuzu anlamadan bakıyorsunuz ki kitap bitmiş . İşte bu yüzden belki de kitaba fazla eleştiri yapamıyorum. Çünkü bu akıcılık her yazar tarafından bazen sağlanmıyor..

Şimdi Brian'ı tanıyalım :) Bence buna ihtiyacınız var :)

Brian .. Üstad Sinclair ..
O bir çılgın ..
Onun parmaklarını gitar üzerinde görmeniz mümkün değil..
Ve o çıktığı kadına asla ihanet etmez.. !



Myrna ile birlikte olurken durmadan müzik sesi duyup en iyi Riff'lerini orada yazıyor ..
O çılgın demiştim :)



Myrna hayatına girdikten sonra konserlerinde sayısız sololara sahip oldu.


Brian sahnedeyken Treyle beraber ''tam bir harika uyum '' içindeler.
Ve genç kızlar onlara bayılıyor. 


Keyifle okuyun :)
Belki yakında Brian'a ait daha detaylı bir post hazırlayabilirim :)
Sanırım bunu hak ediyor :)

4 yorum:

  1. Aslinda bu rahatlik yani grup uyelerinin kiz arkadasina hareketlerini elini cek olarak yorumlamasi bize garip gelebilir ama yabancilara gore normal. Çünkü onlar yanlarindaki kadının begenilmesini bir gurur kaynagi olarak görüyor. bizim kültürümüzdn baya farkli anlican:)

    YanıtlaSil
  2. Evet zaten bizi rahatsız eden konular yüzünden kitap Tükiyede az satılırken yurtdışında satış rekorları kırıyor. Ama bence seven adam sevdigine dokundurmaz :)

    YanıtlaSil
  3. Brian karakterini anlatırken Brian Elvin Haner (Synyster Gates) in giflerini kullanman benim kitabı okumak için delirmeme neden oldu bu yüzden teşekürler çünkü o adama bayılıyorum ve okurken onu hayal etmek müthişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederim begenmenize sevindim :) Yakında sadece Brian'ı anlatan bir yazı hazırlayacagım yani dolu dolu BrianElvin gifleriyle dolu :)

      Sil