16 Temmuz 2013 Salı

Aımee Carter - Tanrıçanın Savaşı kitabı Yorumum..

Seriyi hızla finale yaklaştırmanın verdiği yarı burukluk yarı sevinç duygusunun karmaşası içerisindeyim .
Tanrıça yani serinin birinci kitabının yorumu için 
TIKLAYINIZ ^.^

Kitabımızın benim çektiğim fotografları :)


Tanrıçanın Savaşı kitabı için Benim Yorumum 
Öncelikle belirtmeliyim ki benim ilk göz agrım Tanrıça ve hiç bir kitap yerini alamaz . İlk mitoloji kitabım ve Hades'i ilk tanıyışım . Hala yeri gelir açar okurum kitabı öylesine begenimi kazanmıştı 1. kitap. İkinci kitabı iple çekiyordum beklememe değdi ancak ilk 100 sayfa hem Henry (Hades ) hemde Kate'i dövmek istediğim gerçeğini de saklayamam. Ancak son 150 sayfayı ne zaman okuyup bitirdiğimin bile farkına varmadım. Büyüleyeci bir düzendi ve anladım yine olay finale saklanmıştı ve Seri yine yaptı yapıcağını son sayfada yine '' ooofffffff!!! 3.kitap NERDEEE '' diye feryat edişim başladı. Bu seriyi sanırım bu yüzden seviyorum . Seri kelimesinin anlamını kusursuz bir şekilde açıklıyor . Her kitap bir birine bir döngü içerisinde bağlı resmen. Birinci kitabı okuyan dayanamayıp ikinci kitabı bekliyor ve ikinci kitabı okuyanda şuan benim olduğum gibi çıldırmaya başlıyor :)

Kitabın içeriğine dair ipuçu vermem gerekirse birinci kitapta Kate yaz ayını James ile birlikte geçirmek için Hades'imizden ayrılmıştı ve orada bitmişti. Şimdi ise kitap James ve Kate 'in yazı  Yunanistanda nasıl geçirdiklerini ve eve dönüşlerini anlatıyor. Kate'in taç giyme töreni heycanı ise başbelası birinci kitaptan beri şu ciftimizi bırakmayan Calliope (Hera) tarafından mahvedilmesi üzerine başlayan Titan ve Mit kahramanlarımızın savaşıyla devama ediyor. Kate yeri geliyor Henry için ölümü göze alırken yeri gelip Persephone (Henry 'nin eski karısı ) 'ndan yardım almak için Ölüler Diyarına dahi gidiyor :) Ama olayın özü ise finalde kopuyor . Sanırım Ephesus'a Tanrıça 3.kitap için atılan mesajlara bir kişi daha eklendi :) 

Tez zamanda final kitabımıza ulaşmak dilegiyle keyifli okumalar dilerim :) 

2.kitapta en çok karşılaştığımız Tanrılar :)



Hera (Calliope)




Afrodit (Ava)



Hades (Henry)


Kate (Kitaptan bir sahneyi resmen anlatmış bu resim)

 Persephone (Hades'in ilk eşi)




Jemes (Hermes)

Tanrılarımızıda gördüğümüze göre birde kitaptaki Titanlar ve Tanrı Savaşını yaşamaya çalışalım :)


Kate' in Taç giyme töreninde Walter (Zeus) ve Diana (Demeter) yani Kate'nin annesi :)



Kate 'yi öldürmek için aileyi kaçıran Calliope 'nin zincirlerle aileyi magraya hapis etmesine ait bir görüntü :)
Hades'imin Kate'yi kurtardığı sırf bu yüzden kalbi yana yana Calliope'ye ''Öldür 6 ay geçirdiğim bir kadın ne kadar umrumda olabilir ki '' dediği ve sonra işte aynen böyle kaçırdığı kısmı birebir yansıtıyor :)
Keyifle okuyunn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder