2 Haziran 2013 Pazar

Linda Howard - Cehennem Yorumum

'den

ilk okuduğum kitap ve sanırım harika bir yazar harika bir kitapla iyi bir başlanğıç yapmışım :)

Kitabımız
Linda Howard - Cehennem



Kitap Yorumum 

İlk kez şunu söylüyorum ki Harlequin'den Özür dilerim. Çünkü ben kendilerinin yetişkine hitap eden kitaplardan çok pembe dizi gibi durmadan mıc mıc olan aşklara yer verdiğini düşünürdüm. Müthiş kalemlerin olduğunu araştırdığımda ögrendim . Yani neymiş önyargı ile yaklaşmamak lazımmış :)
Kitap Fantastıkti ama inanın soluksuz okudum bitmesin diye çıldırdım bitti daha çok çıldırdım. Hayır tamam seri olduğunu biliyorum ama en can alıcı yerde de kitap bitmez ki ya.. Bütün gün sinirden yeni kitaba başlayamadım öyle böyle değil can alıcı yerde kitabın son sayfası gelmişti . Allahtan bu ay yeni kitap geliyor yoksa gerçekten şuan 
Harlequin Facebook adresi   'ne baya kızıyor olurdum :)

Kitabın içeriginden bahsetmem gerekirse bizim yakışıklımı yakışıklı bir Ateş ustamız var ve kendileri Raintree Klanının Kralı olur. Kumarhane ve otelin sahibidir. Bir gün her oyunu  kazanan bir kadınla karşılaşır ve kadındaki enerji Dante'yi olasından daha etkiler. Kadının adı Lorna'dır ve Lorna'da basit bir insan değildir. Hele Dante ile tanışınca hiçte basit olmayacaktır ki olmadıda:) Karşılaşmalarının ilk dakikası çıkan yangın ise belanın hiç eksik olmayacağının göstergesidir. Bela Dante'den gelecekse gelsin diyorum ve giflere başlıyorum :)



Yangını durdurmak için uğraşan benim canım Ateş Ustan Dantem :)











Kitabın Konusu : RAINTREE: CEHENNEM - LINDA HOWARD 

Raintree Klanı tarafından bozguna uğratılmalarından iki yüz yıl sonra Ansara büyücüleri, bu en amansız düşmanlarının karşısına bir kez daha çıkmaya hazırlanıyorlardı. Dante Raintree bir kral olarak klanını korumak zorundaydı ama karşısına çıkan Lorna Clay sadece yüreğini değil, neredeyse klanına duyduğu sadakati bile sarsacaktı. Lorna’ya güvenemediği gibi ondan uzak da duramıyordu. 
Reintreeler, doğaüstü güçlere sahip olmalarının yanında, modern hayatın içinde yaşıyorlardı. Bu savaş, klanın sadakat ve ilişkilerini test edecekti. 
Düşmandan gelen ilk darbede her zaman hükmettiği ateş bu kez onu yeniyordu. Dante, klanıyla birlikte, galip çıkamayabilecekleri bir kavgayla yüzleşmek zorundaydı.

Serinin Diğer kitapları



Haziran :Adalet
Temmuz :Sığınak 



Keyifli okumalar dilerim :)

2 yorum:

  1. İkinci kitap çıktı bile dün gördüm ben D&R'da :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende gördüm ki almaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil