20 Haziran 2013 Perşembe

Heidi Betts - Bir Yumak Aşk Yorumum



Her iyi şeyde olduğu gibi bunun da sonu geldi. Seri okumayı bu yüzden sevmiyorum resmen bağlanıyorsun bekliyorsun okuyorsun sonra yine okuyorsun bitiyor yine bekliyorsun ve sonunda da muhteşem finalini veriyor .



Bir Yumak Aşk çıktığı günden beri bugün yorumlanacağını biliyordu .Önceden onu okuyacağım tarihi belirlemiştim bendeki yeri böylesine özel bu serinin. Ama unuttuğum bir şey vardı Zack ve Grace nişan atmışlardı bunun etkisiyle 4 gün okuyamadım ama yinede elime aldığım gün bitirdim. Sanırım Heidi Bettsin kaleminden anca bu kadar kaçılabilirmiş :)

Serinin Begendiğim kitabı Kördüğüm 



Serinin Bayıldığım kitabı Seviyor Sevmiyor




Vee Büyük Alkışlarla bitirdiğim her kitapta daha harikaya ulaştığını düşündüğüm BİR YUMAK AŞK 



Bir Yumak Aşk Yorumum

Serinin diğer iki kitabının yorumu için  tıklayıp okuyabilirsiniz. Kesinlikle mütevazi bir yorum yapamayacağım çünkü begenilerimi hiç bozmadan her kitapta kazanan bir seri. Her kitap bir öncekinden daha harika her karakter birbirinden daha komik :) Ve aşk her kitapda daha fazla kutsanmış . 
Mükemmel aşklara inanmam inananlara da şok içinde bakarım Kördüğüm ve Seviyor Sevmiyor da evet bunlar yaşanılabilir dedim . Kurgu gerçekçiydi ama Bir Yumak Aşk 'ta Grace bendim ve benim tepkilerimin tamamını uyğuladı . Her bayanın Zack'in düştüğü yanlış anlaşılma durumunda dahi vereceği tepkiyi verdi ve bence de iyi bile yaptı :) Kitap Zack'in ihaneti ve Grace 'in sadakati üzerine kurgulanmıştı. Zack 'in yaralanmasıyla Grace ile tekrar bir araya geldiklerin de ise hiç birşey eskisi gibi olmayacaktır  :) 

Seviyor Sevmiyorda zaten Zack'in ihaneti üzerinde durulmuş Grace'in depresyon haline rastlamıştık . Bir Yumak Aşk kitabında da Ronnie ve Dylan ilişkisine , Jenna ve Gage ilişkisine rastladım ve tüm soru işaretlerim Bir Yumak Aşkla cevaplandı :)

Aşk üzerine okunabilcek bence kaliteli serilerden Tavsiye ederim :)

Kitaptan Alıntılar 








Keyifli okumalar Dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder