21 Mayıs 2013 Salı

Bahadır İçel - Başka Öyküler Yorumum


Kitap İçin Yorumummmm 
Kendime okuma ayı - haftası - günü ilan ettim ve şu yoğun geçen günlerimden boş kalan anlarda 
ALTIN BİLEK YAYINLARI kitaplarını okuyorum.
Türk yazar tutkum geldi bir anda elimin tersiyle tüm yabancı yazarları ittim ve önceliği Türk yazarlarına verdim. Bahadır İçel de bu tutkunun örneklerinden..
Tarzım olmayanı yapıyorum ve farklı tarzlar okuyorum . Normalde kişi zaman ve olayın baştan sona kadar gitmesini isterken Başka öyküler ile 10 tane farklı öyküler var. 
Hepsi birbirinden farklı ve bazıları cidden ibretlik :)
Öykünün 1.si zaten siz istemeseniz de okumaya itiyor çünkü bir anda bir adam çıkıyor ve insan mı yaratık mı belli değil , kendisi tüm kitaplardan haberdar (biz kitap kurtları gibi  ^.^) ve bir adama hikaye hediye ediyor sonra 5 yıl sonra geleceğini ve ona kimse de olmayan bir hikaye yazmasını ve geldiğinde ona vermesini söyleyip gidiyor . Adam ünlü oluyor sayısız
 kitap yazıyor ve 5 yıl geçip bu yaratık adamın kapıyı çalıyor :) Adam kaçıyor yaratık yakalıyor adam kaçıyor yaratık yakalıyor :) Derken size de devamını okumak kalıyorrr :) 

Kitabın Kapağı

Kitabın dilinin akıcı olmasının en güzel yanııı :)


Kitabın dilinin akıcı olmasının en kötü yanı :)


Keyifle okuyunn :) Okumayan kimse kalmasııııııınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder