27 Nisan 2013 Cumartesi

Telefonumunda Yaz gelince renklenmesi gerekiyordu :)


Eminönü macerama çıktım ve annem çeyiz eşyaları peşinde koşarken bende süs peşindeydim .Eee artık yaz geldi ben renkli , herkes renkli . Hala taksidini ödediğim Samsung S3'üme de renk getirmek gerekiyordu. ^.^
Tam Kapalıçarşı'dan çıktığınız yerdeki ilk dükkana ugradım bir sürü seçenek arasında bula bula bunu buldum :) Niye böyle küçük gördüğümü söyleyeyim onca süslü süslü kaplar vardı ama ben çantasında çetvel , metre tarzı şeyler taşıdığımdan anca böyle bir kap gerekiyordu :)

   ***

Kot pantolonun dokusu gibi bir dokusu var . Elde de tam cüzdan gibi birde kaba da değil incecik bir kap :)
Satıcı Beyfendi fiyatına 20 TL dedi ama ben pes etmedin 12.5 TL'ye aldım :)
Pazarlık Sünnettir ama dimi ? :)


 ***

 ***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder