4 Nisan 2013 Perşembe

Duman Ve Kemiğin Kızı kitabım geldi...^.^


Eve geldim ve merdivenin üzerinde benim uzun zamandır istediğim ''Duman ve Kemiğin Kızı''  kitabı vardı.
http://thcodex.blogspot.com/ bloğunda kazandım ve o an mutluluktan ağlayabilirdim.
Neden bilmiyorum ama gerçekten çok istemiştim ve oldu :)
Evrene pozitif mesaj işe yarıyor.:)

Peki neden bu kitabı istedim ?
Çünkü o kadar vampirler , kurt adamlar hakkında kitap okudum ki artık fark istiyordum. Hush hush serisinden beri Melek ile ilgili bir kitap okumadım ve bu kitabın detaylı bir konusunun yayınlanmaması da merakımı çok üste taşıdı . Şimdi kara kara seri başlamama kuralımı nasıl yıkacağım diye düşünüyorum ve sanırım çeviriye geçmeden orjinal dilde okuyacağım devam kitaplarını :)

Bir varmış bir yokmuş , canavarlar tarafından büyütülen
küçük bir kız varmış.


 Ama Melekler  dünyalarına açılan bütün geçitleri yakınca
    zavallı küçük kız yapayalnız kalmış.
                                    


Yakında Kitap Yorumumda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder