4 Nisan 2013 Perşembe

Dizüstü edebiyat ve Okuyan Us hakkındaki gerçek :)

İşte Şimdi sıra geldi Okuyan Us ve Dizüstü Yayınlarına ait post hazırlamaya ..

Büyük keyifle hazırlayacağım bu postu Çünkü benim en kahkaha dolu kitaplarım Dizüstüne ait ve benim tek okuduğum oturup düşünmememi sağlayan kitaplarımda Okuyan Us'a ait..

Şimdi beni kahkahalara boğan kitaplarının vidolarıyla başlayalım :)






Dizüstüne ait kitapları ;


Okuyan Us'a ait kitaplar dolu ama ben bazılarını paylaşacağım :)


Benim önümüzdeki hafta okumaya başlayacağım aşk bir varmış bir yokmuş kitabıdır.

Dizüstü yayınları ve Okuyan Us hakkındaki büyük gerçek :) Hazır mısnız :)

OkuyanUs yayınları tek başına bir yayınevidir.Dizüstü Edebiyat yayınları diye bir yayınevi yok.Dizüstü Edebiyat OkuyanUs yayınevinin serilerinden biridir.Bunun gibi bir kaç serileride  vardır.''Dizüstü Edebiyat'' şuan 18 kitaplık bir seri. ''Üç Günlük Dünya Edebiyatı'' şuan 2 kitap mevcut. ''Flora Dizisi'' 2 kitaplık ve devamı gelecek serileridir.

1 yorum:

  1. Geçen hafta Allah Beni Böyle Yaratmış kitabını okudum ve muhteşemdi...:)

    YanıtlaSil